Com baixar un track d'Strava

Respon
Missatge
Autor
Pere
Administrador
Entrades: 185
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

Com baixar un track d'Strava

#1 Entrada Autor: Pere » 17 jul. 2017, 01:00

Qui no coneigui l' Strava, que aixequi la mà!
Ningú?
Doncs sí, fins i tot en Manyà ara és un tècnic stravenc i això que no hi volia entrar de cap de les maneres.
La veritat es que és un programa molt útil, amb els seus segments, KOMS, PRS... En fi, què us he de dir que no sapigueu ja.
A mi una de les coses que més m'agraden de l'Strava és la possibilitat de seguir companys que estan lluny o amb els quals fa temps que no coincidim i intercanviar-hi de tant en tant algun comentari. I a vegades, quan veig que han fet rutes molt maques, vull seguir un altre dia el seu rastre (o track, en anglès). Això és molt fàcil si es té compte Premium, ja que ens les podem baixar sense més, però en el cas que no tinguem aquest compte Premium, també ho podem fer?

Donc sí, i amb poques complicacions. Per fer-ho podem fer servir el web CIcloide.com, un dels primers on hi vam poder penjar i compartir tracks. El procés és el següent:

1.-Obrim cicloide.com i baixem per la pàgina principal fins que trobem un apartat per importar rutes d'Strava, Garmin Connect i IBP index
Imatge

2.-Cliquem al botó d'Importar ruta d'Strava i ens apareix aquesta pàgina
Imatge

3.-En una altra pestanya, obrim strava.com. En aquest cas, agafem una ruta de l'amic Peke (que podeu veure en aquest fòrum clicant aquí )
Imatge

4.-Copiem l'adreça de la ruta d'Strava que volem baixar

5.-Posem el nom amb el que volem batejar la ruta a Cicloide i enganxem l'adreça de la ruta d'Strava
Imatge

7.-Cliquem al botó "Importar ruta d'Strava" Ens surt una pantalla nova. En el cas que la ruta sigui nostra, podem donar-la d'alta i fer-la pública, en el cas que la ruta sigui d'una altra persona humana (o no) el que farem és clicar al botó Pre-visualitzar i ja la tenim llesta per veure-la
Imatge

Imatge

Hi ha un munt de dades, que podem veure si anem baixant per la pàgina:
Imatge

Imatge

Després de veure encara més dades si seguim baixant per la pàgina, a la part gairebé final hi trobarem l'apartat descàrregues, des d'on ens la podem baixar en el format que utilitzem
Imatge

També tenim la possibilitat de compartir amb amics, posar-la al Facebook... en fi, tot el que vulguem o gairebé tot
Per fer tot això no cal ni estar donat d'alta a Strava, però segurament sí que hi estem registrats. Potser a Cicloide no hi estiguem encara, però val la pena fer-ho i compartir els nostres recorreguts més bonics o inèdits, no creieu?
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

xus
Entrades: 40
Membre des de: 05 juny 2017, 23:26
Contacta:

Re: Com baixar un track d'Strava

#2 Entrada Autor: xus » 17 jul. 2017, 20:13

Si teniu explorador FIREFOX o CHROME també hi ha l'opció d'instal·lar el següent complement:

STRAVA-EXPORT-GPX

Tan senzill com prémer el boto GPX dins del mapa Strava amb el recorregut que volem descarregar.
És exactament la mateixa funcionalitat que tenen el abonats Premium.

Espero que us sigui d'utilitat,

Pere
Administrador

#3 Entrada Autor: Pere » 17 jul. 2017, 20:50

Xus, segons el meu antivirus aquest complement té molt mala fama, no sé si justificada o no. Jo el vaig acabar traient, potser equivocadament.
Amb Cicloide tens més passos però també molta informació del rastre que et vols baixar.

xus
Entrades: 40
Membre des de: 05 juny 2017, 23:26
Contacta:

#4 Entrada Autor: xus » 17 jul. 2017, 20:54

Pere ha escrit:
17 jul. 2017, 20:50
Xus, segons el meu antivirus aquest complement té molt mala fama, no sé si justificada o no. Jo el vaig acabar traient, potser equivocadament.
Amb Cicloide tens més passos però també molta informació del rastre que et vols baixar.
Si Pere; el meu AVG antivirus també li dóna una baixa reputació.

El complement sempre el tinc "inhabilitat" i tan sols l'habilito quan em cal descarregar un GPX stravenc (qüestió de segons).
Fa mesos que el faig servir i no he tingut cap ensurt però per si un cas...

Xavi M.
Entrades: 70
Membre des de: 06 juny 2017, 22:08
Ubicació: Sabadell

#5 Entrada Autor: Xavi M. » 18 jul. 2017, 14:01

Moltes gràcies a tots dos per la informació.

De ben segur que algun dia ho faré servir. ;)
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà rebaixar al seu nivell i després et guanyarà per experiència.

Pere
Administrador

#6 Entrada Autor: Pere » 15 ago. 2018, 10:11

Aquest sembla que és una mica més segur:

EXPORTAR TRACKS STRAVA

Només cal afegir-lo al Firefox i veureu que apareix el requadre[link2] GPX EXPORT[/link2] en el mapa del track en qüestió. Cliqueu i ja el podeu guardar. Ara em baixo aquest, de l'amic Jordi Keoki:

EL VUIT

En Jordi va trigar 3 hores 23 minuts, jo en trigaré unes quantes més.

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant