2014-07-12 Les Dues Torres

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 240
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2014-07-12 Les Dues Torres

#1 Entrada Autor: Pere » 11 maig 2024, 23:27

Amb una mica d'endarreriment, poso les poques fotos de la sortida que vaig fer amb el mòbil. No m'hi acostumo, abans amb la màquina en feia moltes més. En fi, són les coses de l'edat

Comencem amb sorpresa: nou model de sabata, comodíssim, presentat pel Jordi. L'ha trobat per internet, es veu que és la última sensació de l'equipament ciclista
Imatge

Imatge


Després d'una pujada llarga però que es deixa fer força bé ja que no hi ha massa desnivell, trobem la primera meravella del dia
Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Imatge

Aquesta és la Font del Coix, que vam trobar després de baixar per Peguera, d'aigua molt bona i fresca, que ens va anar molt bé per omplir els bidons
Imatge

Imatge

Aquí estem al refugi del Gressolet, després d'una pujada que alguns van fer a un ritme fortíssim. Alguns carpantes vam aprofitar per menjar una mica
Imatge

Aquesta punxada d'en Jaume em va anar molt bé: estava cansat i no podia seguir el ritme. Els minutets de descans se'm van posar la mar de bé
Imatge

Ens vam aturar en un dels punts on la vista és més maca, a part de les vistes del Pedraforca. Alguns que heu fet el Comabona o la volta al Cadí-Pedraforca ja el coneixeu
Imatge

En Jesús, preparant la foto de grup
Imatge

I el grup
Imatge

Ep!, que hi falta en Pino, que pujava ballant i cantant al ritme d'Amaral i d'altres més sorollosos :wink:
Imatge

El pas cap a Gósol per corriol, molt maco. No hi ha fotos, ho sento. Només diré que qui no hi hagi anat mai, que ho faci. I la baixada per Moripol (es diu així, Bisonte?), una altra meravella del dia. Tampoc hi ha fotos...

Gràcies, Bisonte, per compartir una ruta com aquesta.
Espero que hi tornem aviat.
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant