Plou

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

Plou

#1 Entrada Autor: Pere » 08 ago. 2017, 08:54

He sortit de casa sota la pluja, unes gotes que no fan necessari el paraigua. Amb una gorra ja n'hi ha prou, així em refrescaré una mica, la nit ha estat molt xafogosa i ha costat dormir tot i la son acumulada.
Passant pel parc en comptes de l'olor de la terra molla que esperava he notat la fortor dels pixats del gossos que hi campen lliurement mentre els nens juguen i els pares miren el mòbil com si no hi hagués un demà.
Afortunadament el parc és petit i la fortor ha anat minvant, tot i que en moments puntuals ha tornat amb força ja que l'aigua caiguda de matinada ha dissolt una mica les pixarrades a les cantonades però no s'ha acabat d'emportar l'escuma que ha quedat al voral, bullint i emetent la seva fortor.
Potser sóc jo que estic negatiu? No ho sé, he d'anar esquivant les caguerades de les cotorres que han quedat mig desfetes sota el plataners malalts que no tenen altra que deixar caure les seves fulles amarades de fongs; ensopego amb un paleta que tus fins al vòmit al mig del carrer mentre el company intenta ajudar-lo.
Intento treure'm aquestes males sensacions però no me'n surto. Em puja una bafarada calenta del solar mig abandonat ple de gramínies torrades pel sol, sento com l'aigua que cau és més calenta que la terra que hauria de refrescar. No plou, hi ha tanta humitat que estic dins d'una gota gegant d'aigua que envolta el país.
Arribo a la feina i trec a fora uns cactus assedegats que no sé qui em va regalar ja fa anys per a que l'aigua els saludi i llavors comença a ploure de veritat. Cau molta aigua, les escales són un rierol juganer i sí, ara sí, em quedo a fora i em netejo de totes les males sensacions acumulades en aquest passeig que havia de ser de plaer.
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants