Tardor

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

Tardor

#1 Entrada Autor: Pere » 17 set. 2017, 14:17

Sembla que l'estiu s'acaba amb més pressa que mai, i és que estem en un temps en el qual tot va ràpid, tot ha de ser a l'instant i no podem esperar, no podem badar davant d'una posta de sol. Fem la foto, la publiquem i anem a buscar una cosa nova, un estel que brilla, un nou missatge amb mòbil felicitant-nos per la foto tan bonica, que potser ni han mirat, i recordant-nos què bons que som i què bé que fem les fotos i aquell espectacle ja deixa d'interessar-nos.
La natura ens ha copiat, ja no hi ha pauses: ni primavera ni tardor, tot és hivern i estiu. Però l'hivern perd terreny, és com el Barça davant d'un totpoderós Real Madrid que guanya copes i copes amb gent de casa mentre nosaltres fitxem nens que es trenquen a la primera ocasió i deixem anar el que tenim a l'abast.
I nosaltres també entrem a l'hivern, cada dia que passa ens fa més i més vells, amb una rapidesa espectacular. Ja no ens queda res nou per fer, ni per descobrir. Tot ho hem fet, el nostre objectiu és anar de la taula al llit, amb ajuda d'un bastó o d'una mà.
La vida passa i se'ns esmuny de les mans. Uns altres la recullen, nosaltres la perdem.
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Avatar de l’usuari
Xavi M.
Entrades: 69
Membre des de: 06 juny 2017, 22:08
Ubicació: Sabadell

Re: Tardor

#2 Entrada Autor: Xavi M. » 19 set. 2017, 17:36

Caram Pere.

En aquestes 15 ratlles que has escrit, hi han moltes coses que hi estic d´acord en d´altres no tant i en d´altres hi estic en desacord.

I això és el més meravellós de la vida, poder escoltar i parlar (per aquest ordre en el meu cas) de qualsevol cosa que ens preocupa o bé que ens il·lusiona. Evidentment que les coses son com son i algunes no les podrem canviar mai, però si que les podem veure/intuir de forma diferent i això no vol dir que siguin ni millors ni pitjors, però el més important és que son.
Per tant la vida, ha estat, és i serà el motiu més important per viure i per viure sempre.

Ja veus que jo amb 10 ratlles, també puc ser molt pràctic o enigmàtic o bé tot a la vegada.

Cuida´t i més a la tardor que és quan agafem aquells refredats que arrosseguem dies i dies. ;)
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà rebaixar al seu nivell i després et guanyarà per experiència.

Avatar de l’usuari
silvesterbike
Entrades: 21
Membre des de: 07 juny 2017, 08:35

Re: Tardor

#3 Entrada Autor: silvesterbike » 28 set. 2017, 10:44

no m'atabaleu

sbk

Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

Re: Tardor

#4 Entrada Autor: Pere » 30 set. 2017, 11:55

Xavi M. ha escrit:
19 set. 2017, 17:36
Per tant la vida, ha estat, és i serà el motiu més important per viure i per viure sempre.
Caram, Xavi!
silvesterbike ha escrit:
28 set. 2017, 10:44
no m'atabaleu
:P :P
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants